Od 19.10.2020 roku następuje zmiana sposobu obsługi interesantów.
Sprawy można załatwiać poprzez: – korespondencję elektroniczną na adres email: sekretariat@mops.kutno.pl, e-puap; – kontakt telefoniczny pod nr: 24/2537847, 24/2534446, 24/2534309, 24/2549568; – za pośrednictwem poczty polskiej; lub złożenie dokumentów do skrzynek znajdujących się przy wejściu do: 1. Działu Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych 2. Działu Dodatków Mieszkaniowych 3. Działu Pomocy Środowiskowej (wejście główne)
Korespondencja składana do skrzynek powinna być: - spięta i umieszczona w kopercie, - dokumenty powinny zawierać: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu do kontaktu, numer konta bankowego, adres e-mail, - faktury VAT lub rachunki do rozliczenia stypendium szkolnego należy złożyć do skrzynki oznaczonej ,,korespondencja do pracowników socjalnych”
W razie potrzeby pracownik Ośrodka skontaktuje się z Państwem telefonicznie. W czasie wizyt Państwa w Ośrodku prosimy o zasłanianie ust i nosa oraz dezynfekowanie dłoni.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona Internetowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
1. Budynek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie, Warszawskie Przedmieście 10A
Budynek pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
2. Budynki Kompleksu Terapeutyczno-Intergracyjnego, Wyszyńskiego 11 B,C
Budynek pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
2. Budynki Centrum Seniora, Wyszyńskiego 11 A
Budynek pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich jedynie na poziomie parteru.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.